یک رایحه ی ماندگار، برای خاطرات ماندگار

یک رایحه ی ماندگار، برای خاطرات ماندگار

قبل از قرن هجدهم فقط برخی خوشبوکننده­ها، برای معطر کردن لباس و بدن استفاده می‌شدند؛ اما فرانسوی‌ها پس از قرن هجدهم توانستند عطر‌ها را به‌ صورت مایع و در شیشه‌های تزئینی خاصی به بازار عرضه کنند. پس از آن، این محصول در میان کاربران محبوبیت پیدا کرد و تولید ادکلن رایج­ شد. البته در آن زمان عطر‌ها جزء کالا‌هایی بودند که فقط افراد خاص و اشراف می‌توانستند از آن استفاده کند؛ اما امروزه مردم در تمام دنیا به انواع عطر و ادکلن علاقه دارند. امروزه می توان ادکلن زنانه و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا در برندهای معتبر، به سادگی یافت.

عطرهایی با عصاره های گیاهان

با گذشت زمان مسلمانان توانستند در قرون‌وسطی از طریق تقطیر برخی از مواد مثل گل، علف، برگ، ریشه برخی گیاهان و میوه‌ها عطر‌های مخصوص آسیایی را تهیه کنند و آن‌ها را به اروپا ارسال کنند. در حال حاضر ادکلن یک محصول صنعتی است که با الکل ترکیب می‌شود و به ‌صورت مردانه و زنانه در رایحه‌های متفاوتی تولید می‌شود. البته خرید ادکلن زنانه و مردانه نیاز به آشنایی دقیق با ویژگی‌های این محصولات و مدت‌زمان ماندگاری آن‌ها دارد.

بررسی تفاوت‌ ادکلن ها با توجه به جنسیت

بررسی تفاوت‌ ادکلن ها با توجه به جنسیت
بررسی تفاوت‌ ادکلن ها با توجه به جنسیت

شاید برای خیلی از افراد وجود تفاوت میان ادکلن زنانه و مردانه چندان معنادار نباشد و به همین دلیل اکثر مردم عامه تصور می‌کنند در ادکلن‌های زنانه و یا ادکلن مردانه با ماندگاری بالا فقط نام آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد؛ در حالی‌که مواد به‌کاررفته در ساخت آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است.

اصلی‌ترین تفاوت در بسته‌بندی این دو محصول است و رایحه آن‌ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد. در هنگام خرید ادکلن زنانه باید دقت کنید که در محصولات تهیه شده برای بانوان بیشتر رایحه گل استفاده می‌شود و بوی آن سبک، شیرین و ملایم است.

  عطر مناسب هدیه دادن | بهترین عطرهای زنانه و مردانه برای هدیه

در مقابل ادکلن‌های مردانه بوی قوی‌تری دارند و در تهیه آن‌ها از گیاه و چوب بیشتر استفاده می‌شود. همچنین ادکلن‌های زنانه ظاهر ظریفی دارند و تزئینات آن‌ها گوناگون است. درحالی‌که هنگام خرید ادکلن مردانه با ماندگاری بالا ، یک بسته‌بندی ساده به‌ صورت فلزی و چرمی یا شیشه‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد‌.

البته خیلی از برند‌ها نیز در ساخت ادکلن به جنسیت مصرف‌کننده توجه نمی‌کنند؛ بلکه آن را متناسب با شخصیت و پوست افراد تولید می‌کنند و این نوع به‌ عنوان عطر‌های اسپرت شناخته می‌شوند. تفاوت اصلی دیگر ادکلن زنانه و مردانه میزان غلظت آن است که بوی محصولات زنانه شدیدتر و غلیظ‌تر است.

خرید ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

خرید ادکلن زنانه با ماندگاری بالا
خرید ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

هنگام خرید ادکلن زنانه و مردانه یکی از مهم‌ترین موارد مربوط به مدت‌زمان ماندگاری محصول است. به‌ نحوی ‌که اگر عطر‌های بسیار خاص و جذاب هم ماندگاری کافی نداشته باشند، مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار نمی‌گیرد. در حالت کلی ادکلن‌های دارای رایحه شیرین، تند و گرم ماندگاری بیشتری دارند و به‌ سرعت پخش می‌شوند. همچنین با افزایش میزان غلظت ادکلن، ماندگاری آن نیز بیشتر می‌شود.

امروزه به راحتی می­توان در فروشگاه­های معتبر، ادکلن مردانه با ماندگاری بالا را تهیه نمود. همچنین، شما می‌توانید هنگام خرید ادکلن زنانه با ماندگاری بالا ابتدا به سراغ محصولات زیر بروید.

  • ادکلن ورساچه ( Versace ) توسط برند‌های ایتالیایی ساخته شده که رایحه شیرین و تندی دارد و بسیار جذاب است. این ادکلن طرفداران زیادی دارد و برای استفاده در روز‌های سرد، مجالس غیررسمی مناسب است.
  • ادکلن کوکو شنل ( Coco Chanel ) از برند‌های فرانسوی بسیار ماندگاری است که رایحه‌ای شیرین و معتدلی دارد و می‌تواند در تمام فصول سال از آن استفاده کرد و برای استفاده بانوان خاص­پسند، یک گزینه مناسب است.
  • عطر میس دیور ( Miss Dior ) یکی دیگر از ادکلن‌های جادویی است که رایحه گرم و شیرینی دارد و از نت‌های مختلفی تهیه می‌شود.
  ادکلن های مناسب فصل پاییز

خرید ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

خرید ادکلن مردانه با ماندگاری بالا
خرید ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

امروزه نام برند‌های مختلفی در هنگام خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه به گوش می‌رسد که انتخاب از میان آن‌ها در کنار جذابیت و رایحه، به ماندگاری محصول نیز باز می‌گردد. هرچه کیفیت مواد اولیه بکار رفته در ساخت ادکلن بیشتر باشد، غلظت آن افزایش پیدا می‌کند و ماندگاری بیشتری خواهد داشت. همچنین رایحه گرم و تند نسبت به رایحه خنک دوام بیشتری دارند و بوی نت ‌های مدیترانه‌ای و چوبی نیز مدت‌زمان بیشتری باقی می‌ماند. البته هنگام خرید ادکلن مردانه با ماندگاری بالا با گزینه‌های بسیار زیادی روبه‌رو می‌شوید که برخی از مهم‌ترین برند‌ها شامل موارد زیر است:

  • عطر وان میلیون ( One Million ) یکی از رایحه‌های بسیار ماندگار ادکلن مردانه است که از دارچین، چرم و کهربا ساخته می‌شود و حس اعتمادبه‌نفس را در مردان افزایش می‌دهد.
  • ادکلن آمواج ( Amouage ) از دیگر عطر‌های مخصوص آقایان است که جزء برند‌های مطرح در حوزه ساخت ادکلن شناخته می‌شود و چندین نت مختلف دارد.
  • تام فورد ( Tom Ford ) نوعی ادکلن مردانه آمریکایی است که رایحه تند، تلخ و گرمی دارد و مدت‌زمان ماندگاری طولانی دارد و در ساخت آن از ترکیب تنباکو و عود استفاده می­شود.

نتیجه‌گیری

یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های تکمیل‌کننده استایل خانم‌ها و آقایان عطر و ادکلن است که تنوع بسیار زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین موارد هنگام خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه توجه به مدت‌زمان ماندگاری آن است. در هنگام تهیه ادکلن مردانه با ماندگاری بالا باید توجه داشته باشید که محصول اورجینال ماندگاری بسیار زیادی دارد و در مقابل رایحه ادکلن‌های تقلبی به ‌سرعت از بین می‌رود.

  اکستریت د پرفیوم چیست ؟ + معرفی 3 عطر با غلظت بالا

همچنین برند‌های مطرح محصولات خود را با کیفیت بالا عرضه می‌کنند و به­ دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک، غلظت آن‌ها بسیار زیاد است. البته برای افزایش زمان ماندگاری بهتر است محل تاریک و خنکی برای نگهداری عطر انتخاب کنید و از قراردادن آن در برابر نور خورشید یا گرما خودداری نمایید.

همچنین عطر بر روی پوست چرب و مرطوب ماندگاری بیشتری دارد و اگر پوست خشکی دارید، می‌توانید از مرطوب‌کننده بدون بو قبل از عطر زدن استفاده کنید. همچنین توصیه می­شود هنگام خرید عطر‌های گرم و غلیظ‌تر تهیه کنید. با خرید ادکلن زنانه و مردانه از فروشگاه اینترنتی بانی مد نگران کیفیت و اورجینال بودن محصول نباشید و با خیال راحت از برند مورد علاقه خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *