۱۰ برند برتر لباس از نظر فروش در جهان

۱۰ برند برتر لباس از نظر فروش در جهان

زمانی مردم هرگز لباس نمی پوشیدند و پوشاک معنایی نداشت، در آن زمان لباس پوشیدن عجیب بنظر می رسید اما پس از مدتی مردم به این نتیجه رسیدند که باید بدنشان را از خطرات خارجی محافظت کنند. بنابراین شاید اولین لباس ها از برگ‌ها و پوست حیوانات باشند. با گذشت زمان بشریت متوجه شد که می تواند از منابع گیاهی و حیوانی چیزی بنام لباس تهیه کند و داستان از همین جا شروع می‌شود…

 

صنعت پوشاک یکی از قدیمی ترین صنایع حال حاضر است. اما امروزه تعداد شرکت هایی که در زمینه پوشاک و لباس حرف اول و آخر را می‌زنند انگشت شمارند. دنیای پوشاک شاهد حضور پارچه های جدیدی بود، همچنین صنایع تولیدی پوشاک شاهد ظهور برندهای جدیدی بود. در صنعت لباس از میان هزاران برند موجود تعداد اندکی توانسته اند جایگاه اول تا دهم را به خود اختصاص دهند. در ادامه ده برند برتر صنایع مد و پوشاک جهان را به نقل از مجله Cord معرفی می‌کنیم.

 

 

۱۰. آرمانی Armani

 

ارزش برند Armani در حدود ۳.۱ میلیارد دلار تخمین زده شده است. آرمانی دوخت بی عیب و نقصی را فراهم کرده است که باعث شهرت پوشاک آرمانی شده است. ستارگان هالیوودی مشتریان وفادار این برند هستند. برند آرمانی در زمینه دوخت لباس از پارچه های گران قیمت تخصص دارد. گران قیمت ترین لباس های این برند شامل Armani و Exchanges Emporio هستند.آرمانی تولید کننده عطر و ادکلن، انواع کیف چرمی و کمربند، عینک آفتابی و اکسسوری‌ها است و در این لیست جایگاه دهم را دارد.

  خانم های قدکوتاه بهتر است از این مدل های لباس استفاده کنند

 

آرمانی Armani

۹. فندی Fendi

ارزش نهایی این شرکت صنعت مد و پوشاک در حدود ۳.۵ میلیارد دلار است. Paola Fendi پائولا فندی بنیان‌گذار این کمپانی بود. شرکت فندی در سال ۱۹۲۵ میلادی (۱۳۰۴ شمسی) فعالیت خود را شروع کرد. کمپانی فندی تولید کننده پوشاک در کلاس های جهانی است. از دیگر تولیدات این کمپانی می توان به کیف و اکسسوری اشاره کرد. سری کیف های دستی این شرکت در سال ۱۹۹۷ میلادی (۱۳۷۶ شمسی) به دنیا معرفی شدند که به آن Bagvette می‌گویند. این شرکت آتلیه اختصاصی خود را دارد. برند فندی با به روز نگه داشتن استانداردهای خود مطابق با دنیای مد سعی در ارتقاء جایگاه خود دارد که در حال حاضر در رتبه نهم صنعت مد و پوشاک قرار دارد و LVMH صاحب این برند معروف است.

 

Fendi فندی

۸. House of Versce ورساچه

برند ورساچه دارای ارزش ۵.۵ میلیارد دلاریست. این کمپانی ایتالیایی در سال ۱۹۷۸ میلادی (۱۳۵۷ شمسی) تاسیس شده و موسس آن جیانی ورساچه (GIANNI VERSACE) می‌باشد. برند ورساچه یکی از سود آورترین برندهای سبک زندگی در جهان است. ورساچه انواع مختلفی از لباس‌ها را به دنیای پوشاک معرفی کرد، لباس های مجلسی این برند حیرت انگیز است. زیورآلات یکی دیگر از زمینه های فعالیت این کمپانی بزرگ می‌باشد و در رتبه بندی سکوی هشتم را از آن خود کرده است.

 

10 برند برتر لباس از نظر فروش در جهان

۷. BURBERRY باربری

نوبت به کمپانی انگلیسی باربری رسید، این شرکت با دارایی ۵.۸۷ میلیارد دلاری خود در صنعت مد و پوشاک توانسته خود را در بین ده برند برتر این صنعت تثبیت کند. یکی از شاخص‌ترین چهره‌های باربری آدری هیپیورن (Audry Hepburn) است. این برند به دلیل نوآوری‌هایش مشهور است و توانسته رتبه هفتم دنیای پوشاک را به خود اختصاص دهد.

  خانم های چاق و هشت باور غلط رایج درباره لباس پوشیدن آنها

 

10 برند برتر لباس از نظر فروش در جهان

۶. RALPH LAUREN رالف لورن

به رغم عدم تحصیل رالف در رشته طراحی و مد، او در سمت فروشنده برای شرکت برادران بروکز، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف پوشاک در آمریکا، کار می‌کرد. ارزش کمپانی رالف لورن ۶.۶ میلیارد دلار برآورد می شود. میزان درآمد این برند در حدود ۷.۱ میلیارد دلار تخمین زده شده است. رالف لورن در سال ۱۹۶۷ با حمایت مالی از سوی نورمن هیلتون یک فروشگاه کراوات راه‌اندازی کرد و کراواتهایی که شخصاً آنها را طراحی می‌کرد، تحت نام برند «پولو» عرضه می‌کرد.این برند توجه زیادی به شیک و منحصر بفرد بودن مشتریان خود دارد. به همین دلیل تولیدات رالف لورن توسط بسیاری از شخصیت های مشهور جهان پوشیده می شود.

 

10 برند برتر لباس از نظر فروش در جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *