جدیدترین مدل بوت پاییزی برای خانم‌های شیک‌پوش و خوش سلیقه

جدیدترین مدل بوت پاییزی برای خانم‌های شیک‌پوش و خوش سلیقه

با آغاز فصل پاییز، خانم‌ها منتظر خنک شدن هوا و باران هستند تا بوت‌های خود را از کمد بیرون بیاورند و بپوشند یا حتی بوت جدیدی تهیه کنند تا در فصل‌های سرد سال از آن استفاده کنند. برای انتخاب مدل بوت، گزینه‌های مختلفی در اختیار شما قرار دارد. می‌توانید به مدل‌های کلاسیک مراجعه کنید که هرگز از مد نمی‌افتند و برای همه مناسب هستند، مثلاً بوت چرم مشکی ساق کوتاه. همچنین می‌توانید پیرو مد باشید و برای ایجاد تنوع و افزایش سطح استایل خود، مدل‌های جدید بوت را انتخاب کنید. اگر به نمایش‌های مد اخیر توجه کرده باشید، می‌توانید حدس بزنید که در فصل جاری و آینده کدام مدل بوت محبوب خواهد بود. ما این کار را برای شما انجام داده‌ایم و جدیدترین مدل بوت پاییزی که امسال پرطرفدار خواهد بود را در این مقاله معرفی می‌کنیم.

دنیای مد دنیای پیچیده‌ای است و اگر با دقت به آن نگاه کنید، خواهید دید که برخی افراد در تلاش هستند تا شما را به خرید بیشتر و مصرف بیشتر ترغیب کنند. این واقعیت است که هر فصل با مدل‌های جدیدی از کفش‌ها روبرو می‌شویم که با زیبایی خود تمام تلاش خود را برای وسوسه کردن ما می‌کنند. اما این تنها مصرف‌گرایی را ترویج نمی‌کند.

به همین دلیل، نباید پیرو بی‌چون و چرای مد بود و همه چیز را بر این اساس انتخاب کرد. باید عقل و تشخیص خود را بر هر چیزی ارجح دانسته و بر اساس نیازهای خود خرید کرده و پوشاک خود را تأمین کنید.

باید بدانید که دنیای مد همیشه چند گام جلوتر حرکت می‌کند مثلا مدل بوت برای پاییز ۲۰۱۷ چیزی است که دو فصل پیش تعیین شده است و از همان زمان در انبار تولیدی‌ها قرار دارد و تنها مرحله تبلیغ و توزیع آن به فصل‌های بعدی موکول شده است. در هر صورت هدف از این مطالب تبلیغ نیست و قصد ما دادن اطلاعات بیشتر به مخاطبان برای آگاهی هنگام خرید و تشخیص چیزهای باارزش نسبت به چیزهای عادی است تا خرید موفق و درستی داشته باشند.

  چه کفشی با کدام ارتفاع پاشنه مناسب شماست؟ آن را با چه لباسهایی باید بپوشید؟

پاشنه‌های بلند اما متفاوت

پاشنه کفش و بوت نه تنها نقش کارکردی مهمی در آنها دارد که با بالا بردن پلتفرم آنها باعث افزایش قد شما می‌شود، بلکه از نظر زیبایی شناسی نیز در طراحی کفش‌ها و بوت‌ها حائز اهمیت است. این روزها طراحان به نحوه‌ی استفاده از پاشنه‌ها به عنوان عنصری مهم و کلیدی در تعریف مدل کفش توجه ویژه‌ای دارند.

آن‌ها مدل‌هایی از کفش را معرفی کرده‌اند که روی پاشنه‌ی آن‌ها جزئیات زیبایی یا خلاقیت‌های جدیدی وجود دارد مانند اشکال متفاوت و جواهر مانند. این تکنیک محدود به بوت نیست، بلکه برندهای معروفی مانند پرادا از رنگ طلایی با جزئیات مختلف در پاشنه کفش‌های مجموعه جدید خود استفاده کرده‌اند. همچنین برند مارنی از کره به جای استوانه برای پاشنه کفش‌های خود استفاده کرده است.

بوت‌های شل و دولا

در مقالات قبلی این مدل بوت را معرفی کردیم که جزو جدیدترین و جالب‌ترین و شیک‌ترین مدل‌های بوت پاییزی برای سال ۲۰۱۷ می‌باشند. این بوت‌ها حالتی شل و آویزان روی پا ایجاد می‌کنند و می‌توانند بلند یا نیم بوت و حتی ساق کوتاه باشند که در رنگ‌های مختلف و از جنس چرم یا جیر موجود هستند. اگر جزو افرادی هستید که تصور می‌کنند ساق پای چاق یا لاغر دارند می‌توانید این مدل بوت زیبا را امتحان کنید. برند مارک جیکوبز، سن لوران و مایکل کورس بهترین مدل‌های این نوع بوت را تولید کرده اند که می‌توان آن‌ها را با شلوار تنگ یا همراه با دامن مجلسی پوشید.

مدل بوت براق و اکلیلی

مدل اکلیلی و براق این روزها در همه لباس‌ها حرف اول را می‌زند و بوت و کفش هم از این قاعده مستثنی نبوده‌اند. شما می‌توانید این مدل‌های بوت را همه جا ببینید، مدل‌هایی که در عین متفاوت بودن و زیبایی شیک و سطح بالا هستند و اثری از جلف بودن هم در خود ندارند پس هم می‌توانند کفش‌های مهمانی شما باشند و هم کفش روزمره برای استفاده در روزهای پاییزی. بیشتر مدل‌هایی که از این ترند مشاهده می‌شود نقره‌ای تیره هستند و برندهای مختلفی دست به تولید این بوت‌های براق اکلیلی زده‌اند مانند برند شانل، ایزابل مارانت و لوئه وه. در کنار بوت کفش‌ها و دمپایی‌های براق اکلیلی را نیز فراموش نکنید.

  یک پالتوی زیبا برای خانم‌ها چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

مدل بوت ارتشی و بنددار

بوت‌های زنانه مدل ارتشی چیز جدیدی نیست و این مدل بوت از سال‌ها قبل جزو مدل‌های کاربردی و محبوب میان خانم‌های شیکپوش بوده است. اما به نظر می‌رسد در فصل اخیر این مدل‌ها بازگشتی شکوهمندانه با فرم و استایلی جدید داشته‌اند. اکنون دیگر بند این کفش‌ها تنها چیز خاص و متفاوت آن نیست بلکه این مدل با مدل‌های دیگر مثل بوت رنگی و جورابی و … ترکیب شده است و مدل‌های زیباتر و جدیدتری را به وجود آورده که می‌تواند مورد پسند قشر گسترده‌تری از مخاطبان باشد. این مدل بوت‌ها را می‌تواند در مجموعه‌های برندهای مختلفی از جمله آلتوزارا، والنتینو، دیور و ارمس هم مشاهده کرد.

مدل بوت مجلل مخمل

حال که مخمل جزو محبوب‌ترین ترندهای فصل‌های اخیر بوده است پس مانتوی مخمل پاییزی خود را با کدام کفش و بوت بپوشیم؟ پاسخ واضح است، بوت مخمل. این نوع بوت در صدر پرفروش‌ترین بوت‌های فصل قرار دارد که در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی به بازار عرضه شده است و تنها محدود به بوت هم نیست و کفش‌های کلاسیک و جذاب مخمل زیبایی را می‌توان در بازار مشاهده کرد که مناسب فصل پاییز هم هستند. پس اگر قصد اضافه کردن شکوه و تنوع به استایل پاییزی خود دارید بوت یا کفش مخمل حتی کفش تخت مخمل می‌تواند بهترین گزینه شما باشد.

مدل بوت وسترن جدید

بوت‌های کابویی از قدمت گاوچرانان آمریکایی الهام گرفته‌اند و اخیرا وارد دنیای مد زنانه شده‌اند. تغییرات زیادی در طرح و استایل این بوت‌ها ایجاد شده است و تنها نشانه‌هایی از سبک وسترن روی آن‌ها قابل مشاهده است. این بوت‌ها علاوه بر کاربردی بودن، حالتی جسورانه و جذاب به آن‌ها بخشیده‌اند و مدل‌های مختلفی از آن‌ها وجود دارد از جمله بوت چلسی، راک و بوت کابویی ساده. برندهای مختلفی این مدل‌ها را در مجموعه‌های خود به نمایش گذاشته‌اند از جمله بالمن، لویی ویتون و کالوین کلاین.

  خانم ها این لباس ها را بپوشید تا خوش اندام و جذاب به نظر برسید

اگر این مقاله شما را جلب کرد، می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله یک استایل، در شاخه مدل‌های جدید لباس، مطالعه نمایید. همچنین، انتقادات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *