۸ ادکلن برتر برند creed

۸ ادکلن برتر برند creed

برند کرید در سال 1760 توسط جیمز هنری کرید ( James Henry Creed ) در لندن پایگذاری شد. این برند فرانسوی-انگلیسی، ارائه دهنده بسیاری از عطرهای نیش و سلطنتی است و امروزه به عنوان یکی از بهترین برندهای عطر لوکس در بین مردم شناخته می‌شود. محبوبیت عطرهای برند کرید به‌قدری بالا است که توجه بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور را به خود جلب کرده‌است. در این مقاله معرفی ۸ ادکلن برتر برند creed را برای شما داریم. برند کرید برای بسیاری از افراد سرشناس جهان عطرهای اختصاصی تولید کرده است که نام‌های این افراد عبارتند از:

  • ویکتوریا و دیوید بکهام
  • کارولین کندی
  • ویل اسمیت
  • شاه جورج سوم
  • ناپلئون سوم
  • ملکه یوجین
  • جورج کلونی
  • رابی ویلیامز
  • ریچارد گر

این برند تا به امروز توانسته 76 عطر مختلف را به بازار معرفی نماید و ما در ادامه به بررسی 8 نمونه از بهترین عطرهای برند کرید می‌پردازیم.

1. کرید اونتوس مردانه

اونتوس مردانه، بهترین عطر برند کرید که بسیار لوکس است. از نوع ادو پرفیوم و عضو گروه بویایی چایپر میوه‌ای است و همچنین از طبعی خنک برخوردار است. رایحه‌ پیچیده و غنی آن، در عین ایجاد حس شادابی و نشاط، جلوه‌گر قدرت و ابهت مردانه می‌باشد. عطر کرید اونتوس از بهترین و خاص‌ترین انتخاب‌ها برای فصل بهار است.

آغازگر این عطر استثنایی را روایح میوه‌ای ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه و آناناس در نت نخستین بر عهده دارند و ادامه‌دهنده آن، ترکیب رایحه‌های رز، نعناع هندی، یاس و چوب درخت قان از نت میانی می‌باشند. در نهایت مشک به همراه وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر در نت پایه، پایانی جذاب را برای این عطر رقم می‌زند.

بهترین عطر کرید با هنرمندی اولیویه کرید سیکس جنریشن و اروین کرید سون جنریشن کرید در سال 2010 روانه بازار شده است.

2. کرید اونتوس زنانه

ادو پرفیومی از خانواده عطری چایپر میوه‌ای می‌باشد. این عطر نیز همانند نسخه مردانه خود دارای طبعی خنک می‌باشد. بهترین عطر زنانه کرید، الهام‌گرفته از زنان قدرتمند و جذاب و با اعتماد به نفس بالا است.

  عطر نیش چیست؟ + معرفی بهترین برند عطر نیش در دنیا

با اولین اسپری، رایحه‌های تشکیل‌دهنده نت اولیه، یعنی ترنج، لیمو ترش، سیب، نعناع هندیف بنفشه و فلفل صورتی به مشام می‌رسند. روایح مشک، رز، چوب صندل سفید و بوته وحشی جاوی، نت میانی و قلب این عطر را به وجود می‌آورند. نت پایه نیز با در هم آمیختن رایحه‌های کهربا، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه، هلو و یاس بنفش ساخته می‌شود. این ادکلن زنانه شیرین در سال 2016 روانه بازار گردید.

3. کرید گرین آیریش توید

یکی دیگر از بهترین عطرهای کرید ادو پرفیوم گرین آیریش CREED – Green Irish Tweed، عطری است که در گروه بویایی گلی چوبی مشکی جای گرفته و طبع خنکی که دارد، آن را به گزینه‌ای مناسب برای فصل بهار بدل کرده است. این محصول، یک عطر فوژه کلاسیک با رایحه‌ای غنی و فراموش‌نشدنی می‌باشد و برای آقایان با اعتماد به نفس و جذاب طراحی شده است.

شروع این عطر با روایح زنبق و به لیمو در نت نخستین رقم می‌خورد و با بوی خوش برگ بنفشه در قلب این عطر یا همان نت میانی ادامه پیدا می‌کند. در نهایت در هم آمیختن رایحه کهربا با چوب صندل سفید در نت پایه، پایانی جذاب را برای این عطر رقم می‌زند.

گرین آیریش محصول سال 1985 از برند کرید می‌باشد که توسط هنرمند عطاری به نام اولیویه کرید سیکس جنریشن طراحی شده است.

4. کرید رویال عود

رویال عود ادو پرفیوم CREED – Royal Oud EDP، عضو خانواده عطری شرقی فوژه و با طبعی گرم و دوست‌داشتنی می‌باشد. همانند نامش، یک عطر سلطنتی با رایحه غالب عود است و محصولی شیک و باکلاس، برای سلیقه‌های خاص است. این شاهکار برند کرید برای بانوان و آقایان مناسب می‌باشد.

اولین رایحه‌ای که از این عطر قابل استشمام است، ترکیب ترنج، لیمو ترش و فلفل صورتی در نت اولیه می‌باشد. دیری نمی‌پاید که نت میانی با روایح سدر، صمغ گالبانیوم و سنبل ختایی جای نت اولیه گرفته و فضا را پر می‌کنند و در نهایت، پایان‌بخش این عطر جذاب، روایح مشک، چوب صندل سفید و عود در نت پایه می‌باشند.

  معرفی چند عطر و ادکلن مناسب برای کودکان

بهترین عطر creed طراحی شده توسط اولیویه کرید سیکس جنریشن که در سال 2011 روانه بازار شده است.

5. کرید سیلور مانتین واتر

سیلور مانتین واتر CREED – Silver Mountain Water، ادو پرفیومی از گروه بویایی رایحه‌های معطر است. عطری مناسب آقایان و بانوان با طبعی خنک و رایحه‌ای باطراوت می‌باشد که همانطور که طراح این عطر، اولیویه کرید سیکس جنریشن می‌گوید، یادآور آب‌های درخشان کوه‌های بلند آلپ است.

ترنج و نارنگی ماندارین در نت نخست، شروع‌کننده این عطر هستند. روایح انگور فرنگی سیاه و چای نت میانی و قلب این عطر را به وجود می‌آورند و رایحه‌های مشک، چوب صندل سفید، برگ درخت نارنج و صمغ گالبانیوم نت پایه و ماندگار را می‌سازند. سیلور مانتین واتر در سال 1995 به بازار راه پیدا کرد.

6. کرید اونتوس کلون

عطری از نوع ادو پرفیوم و از اعضای گروه بویایی معطر میوه‌ای است. اونتوس کلون CREED – Aventus Cologne، دارای رایحه‌ای تازه و باطراوت و حال هوای مدرن‌تری می‌باشد. این عطر اسپرت، در گروه مردانه قرار دارد. نت اولیه را روایح ترنج، سیب، نعناع، انگور فرنگی سیاه و آناناس می‌سازند و رایحه‌های رز، نعناع هندی، یاس و چوب درخت قان، در قلب این عطر یا نت میانی قرار گرفته‌اند. در نهایت، ترکیب مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر، تشکیل ماندگارترین نت این عطر، یعنی نت پایه را برعهده دارند.

اونتوس کلون که در زمره بهترین عطرهای کرید قرار دارد. توسط عطار معروف اولیویه کرید سیکس جنریشن طراحی شده و در سال 2018 روانه بازار گشت.

7. کرید وایکینگ

عطر کرید وایکینگ CREED – Viking، عضو گروه بویایی چوبی معطر و دارای طبعی خنک می‌باشد. رایحه‌ آن القاکننده تصویر مردانی مدرن است که فراتر از محدودیت‌ها عمل می‌کنند. این عطر را می‌توان به عنوان یکی دیگر از محبوب‌ترین و موفق‌ترین عطرهای برند لوکس کرید در نظر گرفت.

  ۸ ادکلن مردانه و زنانه با بوی پرتقال

شروع این عطر توسط نت نخستین با روایح ترنج، لیمو ترش و فلفل صورتی رقم می‌خورد و با رایحه‌های رز، نعناع و فلفل صورتی در نت میانی ادامه پیدا می‌کند. رایحه‌های نعناع هندی، اسطوخودوس، خس خس و چوب صندل سفید در نت پایه، پایان‌بخش این محصول کم‌نظبر می‌باشد.

طراحی کرید وایکینگ به عهده اولیویه کرید سیکس جنریشن بود. این محصول در سال 2016 به دنیای عطرها معرفی شد.

8. رویال میفر

رویال میفر CREED – Royal Mayfair، عطری از نوع ادو پرفیوم با گروه بویایی گلی میوه‌ای شیرین می‌باشد. این عطر خنک‌طبع که مناسب بانوان و آقایان طراحی شده است، توجه افراد شیک‌پسند را به خود جلب می‌کند. بوی خوب و دلنشین این عطر، می‌تواند آرامشی دلچسب را در فرد به وجود آورد.

اولین رایحه‌ایی که از این عطر فضا را پر می‌کند، ترکیب رایحه‌های درخت کاج، زنجبیل و لیمو ترش سبز در نت اولیه هستند. پس از گذشت اندک زمانی، نت اولیه جای خود را به نت میانی با رایحه گل رز می‌دهد و ماندگارترین نت این عطر جذاب را، روایح پرتقال، سدر و اوکالیپتوس در نت پایه به وجود می‌آورند.

رویال میفر به عنوان بهترین ادکلن کرید محصول سال 2015 بوده و طراحی آن به عهده اولیویه کرید سیکس جنریشن بوده است.

سخن پایانی

برندهای عطر مختلف بسیاری در سراسر جهان وجود دارند و به جرات می‌توان گفت که برند کرید، یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین‌ها در این عرصه می‌باشد. در این مطلب چند نمونه از معروف‌ترین و بهترین عطرهای برند کرید را معرفی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *